2011-11-22 | 22:20:02

Tierd.

Jag började att känna mig lite trött där runt åtta-snåret och tänkte att min kropp kanske äntligen har fattat det här med att man ska faktiskt vara trött på kvällen. Sen insåg jag att det inte var så konstigt, jag har varit uppe sen klockan fem och inte suttit ner många minuter.
Storhandlingen funkade fint, jag gillar verkligen det. Man får lite struktur på veckan och sen kan man komma på lite nya idéer allt eftersom man strosar mellan hyllorna.
Hur som haver tänkte jag att jag skulle få vara trött och komma i säng i tid. Men hey nu är kroppen pigg igen, så jag sitter här och ser lite TV och surfar runt. Sex and The city går ju klockan elva och det är en bra serie att titta på medans man försöker få kroppen att slappna av.

Kram !!


Kommentarer
Malla skrev:

Ljus sirap. Det stod inte i receptet så jag fick googla och de recept där det faktiskt stod vilken sirap det var då var det ljus.

Hade ingen aning själv men det kanske var en självklarthet bland dåtidens tanter :)

2011-11-23 | 07:47:15
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback