2011-11-23 | 11:03:10

What ??!!

Usch idag är det verkligen grått och trist väder här i Pite. Jag brukar inte låta vädret bestämma mitt humör, men idag slår det ner mig lite.
Lyckades somna igår efter SATC, sköööönt. Vaknade runt halv sex för att gå upp och pudra näsan, när jag går till köket för att dricka vatten så står det en människa utanför mitt köksfönster !! Fy skrutt så rädd jag blev, sen insåg jag att det var ju bara pappa som kom med min utegran. Men jag vill lova att pulsen var hög en bra tag efteråt.

Idag börjar jag fyra, så jag ska försöka hinna med att städa lite här hemma. Blir nog att julpynta under morgondagen, för jag jobbar i helgen. Can´t wait !!
Alltså jag måste fråga mina läsare, är det tråkigt att läsa om vad jag gör om dagarna ?? Finns det något annat ni hellre vill att jag ska blogga om, typ hälsovägledning, hunderi, bakning eller något helt annat ??!! Vore tacksam om ni kunde lämna en liten kommentar om vad ni tycker. =).

Nu får ni iallafall veta vad jag ska göra nu, vare sig ni vill eller inte !!
Jag ska läsa lite bloggar, svara på lite kommentarer och sen ut med pojkarna.

It´s onsdag !!


Pssst, min pimpade sockerkaka gjorde bra ifrån sig på jobbet. *skryt*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback