2011-10-19 | 10:50:33

Are U blind or just crazy ??

Gissa om det har blåst i natt. Shit alltså, man var lite orolig att huset inte skulle stå kvar när man vaknade i morse.

Idag ska jag spendera min lediga dag med min kära mor i en grannstad där det alltid blåser kallt. Sen ska jag hinna klippa min pappa, samt fixa mitt eget hår lite. Full rulle idag.

Sen vill jag bara visa en bild som snurrat runt bland mina vänner på Facebook. Det är någon kvninna från Ume som var in på Barnens Hus och fann denna docka där:



Nu är det tack och lov bortplockad från hyllan efter alla klagomål.
Min fundering går dock till tillverkaren av dockan. Hur tänker man egentligen ?? Debatten om ideal har ju pågått i många år och det känns inte som om någon skulle ha kunnat missa den. Ändå tillverkar man en docka som ser ut på detta sättet. Varför ??
För att skapa ett buzz runt sin docka, eller är man helt enkelt så trög att man inte "ser" problemet.
Jag måste säga att jag blev helt paff när jag först fick se bilden, för jag trodde faktiskt inte att någon kunde vara så galen att göra en sån docka i nutidens samhälle.
Men det är ju bara mina tankar, vem vet det kanske är jag som är galen !!

Kommentarer
carolina skrev:

Helt vansinnigt, såg att Lady Dahmer också bloggat om det där. Turligt nog ser ju de flesta dockorna inte ut sådär !

2011-10-19 | 14:04:24
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Monica skrev:

Ja, visst är det sjukt!

2011-10-19 | 20:45:20
URL: http://moonkan.blogg.se/
Jennie och Norah skrev:

Nu brukar jag ju lägga ner mer tid på mitt hår än två minuter, men detta var mina två snabbaste frisyrer. Får ta och visa nåt mer avancerat tror jag =)



Den där dockan är helt...Avskyvärd!!

2011-10-20 | 09:59:50
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback