2011-10-03 | 18:27:57

Bloglovin crash.

Jag blev utmanad av Petra för någon dag sedan. Och nej jag har inte glömt bort den, bara det att man bör ju ha länkarna till de bloggar man läser. Och hm tja, jag har inga i huvudet. I höstas läste jag en drös med bloggar, tror jag hade över trettio stycken som jag följde via bloglovin. Så kom våren och allt vad den innebar, och då läste jag inte så många bloggar. Senaste tiden har jag bara följt några få bloggar, knappt tio tror jag att det är. Men känner att det finns vissa bloggar som jag saknat. Så med andan i halsen klickade jag in mig på bloglovin. Förstår ni över trettio bloggar och jag har inte kollat dem på över ett halvår.
Jepp, sidan hade spunkt, först hade jag inga nya inlägg att läsa. Sen 300, sen 300 till osv.
Jaja, ska inte tråka ut er med hur galen min dator blev, MEN jag hittade tillbaka till en del bloggar som jag verkligen saknat att läsa. Bloggar som ger mig inspiration till en massa olika saker. Bloggar som legat på is, som nu har fått nytt liv. Självklart valde jag att avsluta en del bloggar, de är helt enkelt inte intressanta.
Så snart ska jag fixa min del av utmaningen. Först ska jag dock läsa ikapp lite.






Att hitta tillbaka till en blogg man gillar, är lite som att återigen knyta kontakt med en gammal vän.


Kommentarer
Molly skrev:

sv: det kan vara svårt att hitta, i min stad säljs det bara i en av fem butiker...



vill även säga att det är roligt att du har hittat tillbaka till min blogg :) hoppas att allt är bra med dig!?

kram på dig

2011-10-03 | 19:32:13
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
maja - FOTO - fotogeniquee skrev:

Vad fin blogg du har!



sv: Åh tusen tack Jenny, gud vad glad jag blir! Jag hoppas verkligen att du tittar in igen!

2011-10-03 | 21:20:56
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback