2011-10-11 | 13:02:27

Dumma app.

Jag är lite sur på blogg.se, det har inte alls gått att uppdatera bloggen genom telefonen. Och nu tänker ni att jag kan ju faktiskt använda datorn. Ja det kan jag, men jag har bestämt att jag vill blogga från telefonen eller iPaden så det så !!
;).

Idag har jag jobbat förmiddag, precis som igår. Bästa plocklaget, snabbt, effektivt och lagomt galet. Har precis varit ute med hundarna på en kylig promenad. Träffade på en stackars hund som satt och försökte kräkas, men jag ilade snabb därifrån. Inga fler magsjukor tack !! Grannens hund är visst dålig också, verkar vara något som verkligen går just nu. Så ni med hundar pass upp lite.

Igår var jag o hälsade på mor och far (var även därifrån jag försökte blogga) lämnade lite presenter och surrade en stund.
Idag är jag trött så trött. Funderar på att ta en liten PN innan jag fortsätter med min dag. Ska visa er vad jag handlade i storstaden lite senare.

image description
Munkis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback