2011-10-14 | 07:37:32

Full rulle mot helgen !!

Dåligt med bloggande igår. Mormor blev lite längre på vårdcentralen än vad jag hade räknat med, så det blev att åka hem och kasta sig i blåstället innan jag åkte och jobbade. Direkt från jobbet åkte jag ju som sagt var till kusin för att se hockeyn. Som gick mkt bra. ;) Lite surr, förbi mamma som fixat en rotsaksgryta åt mig och när jag väl kom hem var väl klockan runt halv elva och jag var mer död än levande.

Blir jobb idag med 8-16.15. Sen är det ledig helg kanske, har erbjudit mig att jobba extra så vi får se hur det blir med den saken.
Nä nu måste jag ta på mig ett ansikte och kila iväg.
Ha en underbar fredag !!



Gårdagens slutresultat. =).

Kommentarer
Maria - med bebis i magen ☆ skrev:

så härligt att helgen närmar sig :)

2011-10-14 | 08:15:28
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag skrev:

Härligt med helg!

2011-10-14 | 10:59:04
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback