2011-10-17 | 08:07:13

Get down.

Blir mestadels morgoninlägg på bloggen just nu. Jobbet gör att jag inte hinner så mkt mera, plus att jag är för trött morgon/kväll för att fixa tidsinställda inlägg. Jag hoppas ni ursäktar mig för det.

Ska snart iväg på jobbet, jobbar till klockan sex ikväll. Så pappa kommer förbi och går ut med pojkarna. Hans hjälp är verkligen guld värt !!

BSB kommer till Sverige, och som gammalt galet fans tycker jag att det vore roligt att åka o se dem igen. Men de spelar i Malmö, why lixom ??!! Svårt och dyrt att ta sig till. Hade de spelat i Stockholm hade jag övervägt att åka o se dem, men jag får helt enkelt dra fram mina gamla skivor och bli nostalgisk på hemmaplan istället.

Hoppas ni får en bra måndag och en bra start på veckan !!



Haha, det var tider det !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback