2011-10-04 | 12:16:15

Going down.

Hemma från jobbet. Bra team idag så vi var klara snabbt.
Dock så håller vi visst på att sjunka http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/senaste_nytt/artikel.aspx?ArticleId=6441226, vilket är mindre bra. Tur är att jag mest håller till på mejeriet, vilket är på motsatta sidan.

Har precis varit ut med vovvarna. Tycker inte att Diesel rör sig så bra :/. Har haft kläm och kännparty på stackarn, men han markerar ingen smärta. Men ngt är inte som det ska, det syns.
Magen är dock bra, sista medicinen fick han idag på morgonen och han har börjat få av sin egen mat utblandat med specialfodret. Så det har då gått åt rätt håll.

Ska dricka lite T innan jag gör mig klar för att åka och hälsa på Elin och Rasmus. Ska vi så himla kul att träffa dem, jag tar mig iväg alldeles för sällan. Och bara Elin hemma, så vi kan surra på hur mkt vi vill !!


Dagens huvudrubrik i världsbladet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback