2011-10-31 | 11:00:22

Hejn blir bra !!

Vilken bra dag detta ska bli !!
Jag som läst och jobbat med positivt tänkade i snart två år borde väl kanske pröva använda det lite själv också. Så igår bestämde jag mig att det skulle bli en grym måndag, jag vaknar upp till solens strålar, fick ganska så mkt post och ganska många kommentarer här. Så dagen börjar då bra.
Ska snart ut på världens längsta promenad med grabbarna. Ledig hela dagen så jag hoppas hinna med lite av varje.

Förutom allt jag gjorde igår på jobbet, så lyckade jag även att i mitt eget huvud förolämpa en kändis. Jag tyckte han verkligen behövde klippa sig, och skaffa ett medmera kort. 

Nu ska jag bege mig ut.
Hoppas ni också får en bra start på denna veckan !! 

Kommentarer
Anton skrev:

Nu är du helt klart inne på de rätta banorna! Fortsätt så, Jenny! Går som inte annat än bli stolt över dig.. :)

2011-10-31 | 16:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback