2011-10-15 | 22:49:25

Home again.

Gick hemifrån för snart tolv timmar sen. Först mötte jag upp mamma för en sväng på stan, vi strosade runt i lite affärer och tittade mest. Stötte på moster Ulla och kusin Anna. Med dem tog vi en fika på Ekbergs. En massa surr och sedan upplyste jag lilla moster om att hennes dotter som är nybliven singel och nyss har flyttat till en annan stad, numera är fri att ha sex med vem hon vill, när hon vill. Stackars moster höll nog på att få ett slaganfall.
Sen var det dags för jobb, som gick gode smärtfritt.
Nu har jag äntligen kommit hem igen och har precis gjort mig en kopp T av det T som jag fick av min snälla mamma. En kopp varm choklad heter det, ska bli intressant att prova. Tidigare när jag provat T som ska ha chokladsmak har jag blivit väldigt besviken.

Kjam !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback