2011-10-03 | 14:03:14

Höst.

Sitter på balkongen med en kopp T och njuter. Idag visar sig hösten verkligen från sin bästa sida. Klart, soligt väder.
Jag och voffs har varit ute på en lång härligt promenad, är lite sur på mig själv för att jag glömde ta med mig kameran. Vindstilla vatten och färgade löv, hur vackert som helst.

Jag har försökt göra lite höstfint på min balkong. Ljung och prydnadspumpor inhandlades. Alla som känner mig vet att jag är inte så estetiskt lagd, men jag gjorde iallafall ett försök.
Hade Ipaden min haft en kamera hade ni fått en bild av mig och pojkarna som sitter ute och njuter av livet.
Ni får helt enkelt använda er fantasi istället. :).



*andas*.


Kommentarer
Sanna skrev:

fin blogg =)

2011-10-03 | 17:46:25
URL: http://saniiee.blogg.se/
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag skrev:

Låter härligt!

2011-10-03 | 17:56:29
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback