2011-10-11 | 20:22:57

Höstpromenad och höstligt T.

Kännt mig lite hängig och krasslig. Ont i halsen, snorig, ont i magen och dekig. Men samtidigt var jag så sjukt rastlös tidigare ikväll.
Jag löste det med 1 1/2 timmas hundpromenad. Jag gick förbi kusin för att lämna mössan jag köpte åt Rasmus på Rangersmatchen. Ramus och Elin var inte hemma, men jag fick surra med kusin en stund och det duger ju, hehe.
Kom precis hem så nu ska jag slänga mig i soffan, eller ska koka en kopp T först. Och sen ska jag softa och se fotboll hela kvällen med gott samvete, för nu har både hundarna och jag fått mitt.

Jag köper alltid T i NK´s T-shop när jag är i Stockholm. Jag gillar deras sortiment samt känslan av att handla över en gammal trädisk. Har faktiskt ett stämpelkort där och denna gången hade jag tydligen fötjänat att få två hg gratis !! Så jag passade på att prova lite nya saker, och ett blev en stor favorit. Kashmiri heter det och det beskrivs såhära : En kryddigt och söt blandning av svart och grönt te med smak av kanel, ingefära, nejlika och krämig vanlig. Dekorerat med apelsinskal och bitar av kanel.
Enligt mig ett perfekt höstT !!

Nu ska vi hejja på Sverige.....eller hur ??!!


image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback