2011-10-29 | 06:43:27

I don´t like.

Jag gillar som hösten/vinter. Jag har inga större problem med mörkret, tända ljus gör det hela mysigt. Snön gillar jag också, vitt, fint och galna hundar.
Men jag hatar kylan när man kliver upp på morgonen. Värmen från sängen, en eller annan pälsboll som värmt en under natten och så ska man kliva upp. Kallt, mörkt (just här diggar jag inte mörkret så mkt) och oftast är man ganska så trött.
Vid sängen har jag ett överlevnadskitt.
*Tofflor-fårull.
*Morgonrock.
*Pyjamas/mjukisbyxor.
Det brukar göra så att jag iallafall överlever och tar mig till toan. Där kan man alltid starta hårtorken och sprida värme på det sättet.

Nu måste jag dock gå till jobbet. Ett tag sedan sist, undrar om jag minns hur man gör.
Tur man inte håller på med hjärnkirurgi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback