2011-10-26 | 19:08:33

"Jag syr".

Kan man frysa ihjäl inomhus fullt påklädd ??
Jag tror det, för det är precis så det känns.

Inte många knop gjorda idag, då jag faktiskt mår mer illa idag än igår.
En massa T och serier, just nu Happy Endings.



Och sen, what´s up med alla som lämnar kommentarer till inlägg som inte alls funkar ihop. Jo jag vet att det handlar om att de vill ha in folk på deras bloggar, men ändå. Fick några när jag hade skrivit om begravningen "ha en fortsatt underbar fredag" hm sure.
Hejsan checka gärna in min blogg, kolla runt lite i kategorierna (kolla in kategorin "jag syr" och tyck till!) Vem vet du kanske gillar min blogg?
Annars hur mår du? :)
Den har jag fått idag, jadu jag mår kräka !!
Och bara för att de skiter i att läsa det som står i inlägget, så skiter jag att kolla in deras "jag syr".
Mohahahhahaaaaa.

Kommentarer
Petra skrev:

Stor krya på dig kram!! Låter inge vidare, även om det är mysigt med te o serier :) Du skulle verkligen haft min jätte morgonrock (som för övrigt är från Idépoolen) :) Haha och du jag håller med dig om kommentarer, så leds på folk som bara vill få läsare. Den värsta är "ska vi följa varandra på bloglovin" Va fan jag följer dem jag vill, inte bara för att. Störd bloggvärld ;) Hoppas du mår bättre imorgon!

2011-10-26 | 21:57:21
URL: http://frokenpe.blogg.se/
Magda skrev:

Tjenare! Dig känner jag ju igen =)

Jomen nu skulle jag kunna fota djur, absolut =)

Dock är jag lite uppbokad innan jul med föräldrar som febrilt vill hinna fota sina ungar för att ge som julklapp! MEn hör gärna av dig, skulle va kul!

Om inte annat skulle det då va kul att träffa dig och dogsen (för jag gissar att det är dom som i så fall ska förevigas i bild) vi har ju en likadan fyrbent familjemedlem. Alltid kul när goldens får leka ihop, samma rörelsemönster =) /Magda

2011-10-26 | 23:31:51
URL: http://vatto.blogg.se/
Sara skrev:

Åh, Happy Endings är SÅ bra! :D hoppas du mår bättre idag i alla fall!

2011-10-30 | 18:38:08
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback