2011-10-12 | 21:57:08

Kreativ.

Precis som jag skrev i det förra inlägget så får jag mer energi när jag har varit aktiv. Istället för att dimpa ner i soffan och göra åssit, så dammsög jag, tvättade en maskin, vikte tvätt, plockade lite, lagade middag och sorterade lite i linneskåpen.
Nu blir det dock att soffa lite, med en god kopp thé. Bakningen får vänta till i morgon eller så. Dock om jag känner mig själv rätt kan jag lika gärna börja baka runt tolvsnåret i natt. Har mer och mer börjat bli ett nattdjur, precis som mamma min.

Sweet dreams !!




Kommentarer
Petra skrev:

OOO jag älskar dem där yogi te påsarna med så kloka ord :) det är en vacker höstmorgon idag. ser du det? :)

2011-10-13 | 08:20:01
URL: http://frokenpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback