2011-10-03 | 00:35:06

Seven days later.

Efter jobbet blev jag upphämtad av pappa. Spenderade kvällen i Munkis.
Precis som jag gjorde förra söndagen.
Då var den fylld av sorg och oro.
Sorg över morbror Lasse.
Oron över Diesel.
Ikväll fanns Diesel med, glad och busig som aldrig förr.
Jag kände en sådan tacksamhet.
Sorgen finns dock kvar. Nu har det börjat gå upp för alla att vi återigen ska begrava en son, bror, morbror, vän.
Att två söndagar kan vara så olika.
7 dagar har passerat och livet har förändras så väldigt mycke.
Vad har hänt om ytterligare 7 dagar ??





Tack för att du lyssnade idag. Och förlåt om jag gav dig så i öronen. =).

Kommentarer
Monica skrev:

Tråkigt att läsa om din morbror.. Det har varit mkt på sistone för dig. Hoppas det blir en fin begravning för honom.



Tack söta du för din kommentar. :-) jag brukar vara känd för att vara den skojiga bland vänner och bekanta :-)

Kram på dig!

2011-10-03 | 15:58:30
URL: http://moonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback