2011-10-16 | 22:21:29

Size matters.

Riktigt roligt att jobba idag, roliga människor, bra chef och jag hann allt jag ville.
Ska jobba även i morgon. Känns sweet att ha jobbat ihop 25 timmar under helgen, dvs lika mkt som jag i vanliga fall har under en vecka.

Har precis skickat iväg min beställning till H&M, blev en hel del. Men jag känner mig själv ganska så väl, så en del kommer att åka tillbaka illa kvickt. Tycker de kan vara svårt att se hur kläderna verkligen ser ut över nätet. Sen kan kvalitet och storlek också bli en överraskning.

Blir en tidig kväll ikväll, och väldigt dåligt med bloggande. Ni överlever säkert !!
Och blir jag sjuk inom en snart framtid så skyller jag på den vänlige mannen i kassan som hostade mig rakt i ansiktet.

Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback