2011-10-26 | 10:51:53

Skämtar du eller ??

Hm alltså, ok ??!!
Igår magsjuk och idag feber, ont i halsen och en sprängande värk i örat.
What ??
Men, men lika bra att göra bort allt på en gång så kanske jag är frisk resten av året.
Dock är det ju såååååå tråkigt att vara sjuk. Hatar det.
Ingenting att göra, bara sitta i soffan och se på TV.
Blä.
Ser tusentals saker som jag skulle behöva göra, och jag känner ett enormt sug efter att få städa !!
Bara en sådan sak.
Ringt till min vårdcentral om örat, hon tyckte jag skulle avvakta lite eftersom öroninflammation hos vuxna visst är ovanligt.

Jaja.
Hade en tanke om ett fobi-inlägg, men det får bli senare. Nu ska jag sura över att jag förlorar pengar även idag.

Hur mår ni idag då ??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback