2011-10-20 | 19:48:46

Slingrar.

Hemma igen. Ska försöka orka fixa håret nu.
Inget av mina paket har kommit, alltså tänker jag vara snygg i håret för att kompensera upp nakenheten.
Jag har varit lite förvirrad idag på jobbet, tänkte gå hem alldeles för tidigt, gick till fel avdelning osv. Det är tur man har söta arbetskamrater som håller koll på en.
Träffade mormor, trodde hon skulle börja gråta i kön. Undrar hur morgondagen kommer att bli.

Nu ska jag göra klart håret och sen ta det lite lugnt en stund.
En fråga som jag ofta ställer mig själv är att varför lyssnar jag på depp-musik när jag känner mig lite nere. Borde man inte lyssna på något som piggar upp istället ??!!


Kommentarer
Emmeli och Mio skrev:

Snickare, men han är ju bra på allt.. ;)



Allt bra med dig? :)

2011-10-20 | 20:06:25
Bjarne skrev:

Deppmusik är bra att lyssna på om man är deppig... för min del iaf... Då får man ut ordentligt med deppighet/sorg/ursinne eller va de nu är ur kroppen. Bättre deppa djupt och kort än lite och länge...

2011-10-20 | 22:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback