2011-10-30 | 07:21:23

Ställ tillbaka utemöblerna.

Ingen bra natt.
Orolig för att försova mig, fast jag sa till mig själv "Jenny ändrar inte mobilen på sig, så försover du dig ändå inte".
Sen drömmar, drömmar om en fd. pojkvän, nuvarande vänner, farfar och en geting.

Men jag är uppe, mobilen ställde om sig själv. Dock har jag inte ändrat på köksklockan, vilkeet gör att jag får en chock varje gång jag tittar på den. Kanske vaknat jag till ytterligare.
Jobb även idag, så det blir inte mkt aktivitet här.

Hoppas ni har en underbar söndag !!

Kommentarer
Malla skrev:

visst var det du som satt i kassan då vi betalade idag? jag vart osäker och vågade inte fråga när det sen kom andra människor bakom oss i kön.

Vanligtvis är jag inte dryg, bara så du vet :)

Nu vet du iaf (om det var du) vad vi ska äta i veckan:P

2011-10-30 | 12:17:08
URL: http://www.monstermalla.se
kajsa skrev:

Gjorde precis samma misstag. Gick förbi kökklockan och höll på att hungra ihjäl bara av att se att klockan va så mycket. Tyvärr la sig inte hungern när jag insåg mitt misstag ;)

2011-10-30 | 17:48:46
URL: http://www.lifelovebaking.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback