2011-10-20 | 13:31:25

Svart not a good idea.

Det är bara att inse fakta, mina paket kommer inte hinna komma innan begravningen. Skulle inte förvåna mig om att när jag kommer hem i morgon, så står de båda vid dörren.
Aja hittade lite substitut på stan som kan funka. Fyndande även en poncho på Gina Tricot. Jag fryser alltid så mkt på begravningar, så denna blir perfekt att ha över axlarna. Sen så var den billigt också, vilket var bra eftersom att efter första användningen så kommer jag måsta kassera den. Jag älskar mina hundar, men jag älskar inte deras hår om vi säger så.
Köpte även hem en cape som jag föll för direkt jag såg den. Men det var rätt dyr så jag var osäker på om jag skulle köpa den eller inte. Provade den idag, och den var SÅ fin. Köpte hem den, så får jag fundera på saken. Jag är nästan helt säkert på att den kommer få stanna. Längesedan jag köpte något dyrare plagg, så visst har jag förtjänat den ??!!

VILA | Keep Reversible Cape
Tycker inte att bilden gör den rättvisa, den är lite mera ljus-mysgrå. Sen kan man vända den och så blir det svart. Ni förstår säkert vilken sida jag kommer att använda med tanke på vad jag just skrev om ponchon.
Men den är så fin, och jag känner mig så stylish i den haha.

Nu ska jag lyssna lite på Melissa Horn och svida om till blåstället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback