2011-10-27 | 11:20:12

Vila=muskler.

Var nästan nyfiken när jag vaknade till idag, hur skulle jag må.
Inte pigg ännu, men mindre illamående iallafall och det tackar jag för.
Dock har jag fått en upphakning runt ena skulderbladet och en grym träningsvärk i ryggen av allt liggande. Så det är sant att man bygger muskler i vila, haha.

Har surfat runt lite nu på morgonen, kläder, julklappar och lite nyheter. Och det lär jag väl fortsätta med resten av dagen. Har hittat en julklapp, och kikat in några som förslag.
För att citera Jennie, jag ÄLSKAR att köpa julklappar !!

God gråtrist torsdag !!




Om jag fortsätter vara sjuk så ser jag väl snart ut som Arnold !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback