2011-09-01 | 09:23:40

1 september.

Värdelös sömn i natt också, men idag vet jag varför. Slog på TV runt tre i natt för att se lite fridrott, men jag orkade inte hålla ögonen öppna. Vaknade dock med jämna mellanrum och störde mig på att TV var igång, mens log aldrig av den, haha smart där.
Är iallafall uppe denna gråmulna dag för att det är 1 september redan (!!) och det är dags för fackmöte. Ledig resten av dagen och det ska bli sååååå skönt.

Nä på med ett ansikte och gå iväg en sväng.
Vi sjones !!




Kommentarer
Malla skrev:

Jag vet inte hur man byter favicon med blogg.se men det går säkert det med. Är det en ponny du vill ha, så ska du få det haha :D

2011-09-01 | 14:03:38
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback