2011-09-30 | 11:18:33

Åhléns gör comeback.

Guess what ??!!
Idag skiner faktiskt solen !! Lite kall men hey man kan ju klä sig.
Jag är ledig även idag och Li ska komma in en sväng så ska vi göra stan osäker.
Funderar om jag ska vara lite effektiv och göra bort lite saker innan hon kommer, eller kanske vara allmänt slö.

Läser goda nyheter i dagens tidning, Åhléns är påväg tillbaka till stan. En affär som jag tycker har en bra utbud av inredningsdetaljer, kläder och assocerarer. Så jag välkomnar dem med öppna armar. Sen ryktas det om en sportkedja, där hoppas jag verkligen på Stadium.

Nä om man ska dricka upp sitt T och göra sig redo för dagens bravader.
Härliga fredag !!



Åhléns säljer ju tex. denna vackra skapelse.

Kommentarer
FOTO skrev:

så fin design

2011-09-30 | 12:01:06
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag skrev:

Härligt med sol!

2011-09-30 | 12:13:44
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback