2011-09-15 | 12:06:10

En helt vanlig torsdag.

Igår så tog jag med mig T-koppen, datorn, filten och vovvarna till soffan. Eller hundarna fick ligga nedanför, men ändå. Sen låg jag där en bra stund, läste bloggar, såg lite serier och bara "var" en stund. Efter den extremt blöta promenaden var jag lite frusen och det var rikgit skönt att bara ligga och må gott en stund.
Lite nytta gjorde jag då, åkte ut till moster Ulla för att hämta lite älgklövar. =).

Det regnade i morse med, men nu är det uppehåll. Jag gillar iof regn, men när det öser ner i flera dagar så tar det lite på humöret.
Hundarna är rastade, jag är duschad och insmord. Ska alldeles strax kila iväg för att jobba.
Inte mkt mera intressant att skriva today.

Adjö !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback