2011-09-17 | 23:30:20

En underbar eftermiddag senare.

Sitter här, sådära härligt trött i kropp och knopp.
En underbar känsla.
Åkte ut för att överraska pappa. Han har varit och fiskat denna helgen.
Blev en underbar eftermiddag med fiske, eld, sportradion, blöta hundar och en varm husvagn.
Livet.





När jag kom hem, lite frusen och blöt, thnx too två galna monster, så tog jag mig en kopp T med smak av varm choklad och sjönk ner i soffan. Så nöjd och lugn.
Ska faktiskt ta och lägga mig nu.
Glad ända in i själen.

Tack kära pappa för att vi fick komma och (för)störa dig i fisket.

Kommentarer
Tove skrev:

Jo tack jag hade en jättebra lördag! Gud så mysigt med fiske... I alla fall att vara där, sen tycker jag nog inte om att få fisk ;-)

2011-09-18 | 07:56:03
URL: http://www.trollflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback