2011-09-26 | 01:04:10

I don´t wanna face this world alone.

Så var helgen slut.
Man kan väl lugnt säga att jag inte direkt känner mig så utvilad efter denna helgen.

Sov faktiskt en hel del idag på dagen. Först en tung, drömlös sömn. Nästan som om jag tagit sömnpiller. Sedan föll jag i en sömn fylld med drömmar, kända ansiktet, frågor, händelser, allt i ett enda stort virrvarv.
Jag och Eskil tog en promenad i den vackra, men kalla vårvädret. Han är så yster min lilla Eskil, så ovetande som allt som pågår runt omkring. Även om han i vissa stunder har dragit på sig Diesel skor som mattes beskyddare.

Åkte sedan ut till Munkis, för att bara vara med mamma och pappa. Där fanns också moster U. Det var skönt att bara få vara bland familj, surra och dricka T. Det gjorde även att tiden till när vet. skulle ringa igen gick lite fortare.
Klockan blev så sex. Ingenting, men man vet ju att de har en del att göra.
Klockan blev så sju, sen åtta och nio.
Då skenade tankarna iväg och runt halv tio så var jag bara tvungen att få höra hur det var. Det visade sig att de hade fått in en skottskada och förståeligt nog inte haft tid att ringa.
Jag fick iallafall höra att Diesel hade ätit, men inte kräkts något. Vilket betyder att han har inte kräkts sedan han la några fina högar framför kliniken igår strax före tolv. Han hade precis varit ute på en kvällspromenad och det lät som om han hade charmat dem där borta. =).
Ska ringa dem i morgon runt tio och om allt fortfarande går åt rätt håll så får jag nog hämta hem honom !!

Har precis avslutat senaste avsnittet av Grey´s. Jag kände att jag behövde få göra någonting annat, släppa alla tankar och få lite andrum. Ska försöka sova nu.

Sov gott alla där ute !!



Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag skrev:

Fin bild!

2011-09-26 | 09:06:16
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Jennie och Norah skrev:

Så himla roligt att höra att han har börjat må bra igen!! =)

2011-09-26 | 11:27:57
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback