2011-09-29 | 10:32:39

It´s raining outside.

Alltså jag undrar hur mkt det egentligen regnat denna höst. Det har då verkligen varit få klara höstdagar. Härliga dagar då man kan gå hur långt som helst och bara titta på hur världen förändras runt en.
Men det bara regnar, så även idag.
Visst är det mysigt med regninga dagar då man kan vara inne, tända ljus och krypa ner under en filt.Men inte jämt.
Jag som vill röra på mig, gå en lång promenad med musik i öronen.

Ledig idag. Sitter här med en kopp rabarber/grädd-Thé och lyssnar lite på musik.
Jag borde verkligen sätta mig ner och fundera på framtiden, men det är ju så enkelt att bara flyta med.


Matte och Diesel-mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback