2011-09-09 | 19:59:00

Lägenheten är säkrad.

Hemma och har gått igenom hela lägenheten. Inga läskiga spyor någgerst.
Skönt.
Som jag skrev tidigare så är pappa och fiskar denna helgen så jag har ingen att ringa ifall det blir för äckligt. Ja, ni läste rätt. Det har hänt att jag har ringt pappa när någon av hundarna har haft diarré och gjort inne.
Bläääää. Men vem vet, jag kanske växer upp under denna helgen. =).

Ikväll blir det lugnt. Jag känner mig mör i kroppen efter dagens pass i skogen, samt nalta huvudvärk har krypit sig på. Soffan, lite T, kanske några avsnitt av SoA och sen kanske klicka hem lite saker från nätet. Är lite shoppingsugen och jag ahr inte shoppat loss rejält sen London ifjol.
Mamma Mia det är ju snart ett år sedan !!
Helt klar dax !!
=).



En Mulberry Alexa skulle ja inte tacka nej till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback