2011-09-26 | 21:57:12

Like kissing a vampire, cold and hard.

All mat har stannat kvar, men än kan vi inte ropa hej.
Dock blev jag riktigt orolig då han började dregla som bara den. Jag täntke direkt att han hade fått nån reaktion på getingsticket. Nojig som jag är ringde jag faktiskt vet. Men efter lugnande besked där så lugnade även mattes hjärta ner sig.
Diesel har mest sovit hela tiden sedan han kom hem. Han har nog inte sovit så bra på kliniken, vilket jag kan förstå.

Goda nyheter om Lilleman. Jepp då kommer dåliga nyheter om farmor. Hon har åkt in på lassa med urinvägsinfektion och feber. Det känns som om historien upprepar sig, när min första morbror dog så åkte farfar in på lassa några dagar senare. Och nån vecka senare fanns han inte mera.
Jag känner bara att snart ger jag upp !!
Stänger av, orkar inte vara ledsen, orolig något mera
Cold and Hard.

Nu sängen, sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback