2011-09-11 | 07:41:37

Missat något ??

Om det var mysväder igår så är det skräckfilmsväder idag. Dimman ligger TJOCK över Pite. Knappt man såg näsan framför sig på morgonprommisen.
På tal om promenaden.
Alltså har jag missat något, är jag för gammal eller helt enkelt inte tillräckligt cool ??!!
Jag förstår nämligen inte grejen med att kasta sönder glas på gatan. Helt onödigt och I don´t see the fun in it.
Eskil trampade in en glasbit nu på morgonen. Som tur var så var den ganska så tjock och fyrkantig vilket gjorde att den skar inte in så djupt. Men ändå.
Vilket svammel att krossa glas !!

Nu bär det snart mot jobbet. Drömde hela morgonkvisten att jag försov mig. Missade en hel dag på Coop typ. Och med det i minne så måste jag kommer ihåg att kolla om min chef kommer in rätt tid idag. ;).

Ha en skön söndag alla glada, och ni andra också !!

Kommentarer
Tove skrev:

Kan bara hålla med! Om man inte kan låta bli att krossa glasflaskorna så ska man fanimej inte heller köpa några.. Inte skönt att få i fötterna, eller tassarna heller för den delen.

2011-09-11 | 20:25:57
URL: http://www.trollflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback