2011-09-06 | 12:12:12

Nyheter i butik.

Med hösten så kommer också en hel del nyheter till butikerna. Alltid lika spännande att se vad tillverkarna har hittat på för ngt spännande.
Dess två nyheter, är två som jag verkligen ser fram emot.

Först ut har vi Estrellas nya Double Red Union & Sourcream.


Jag har faktiskt haft nöjet att prova dem redan och jag säger bara MUMS !! Smakar verkligen rödlök, men en mild nästan lite krämig smak.

Nästa nyhet kommer från Frödinge och när min kollega Katrin såg denna så utbrast hon "Åh Gud" !! Så jag tror den kommer bli en favorit i många hem. Inte smakat den ännu......men snart kanske.



Från Arla kommer en gammal produkt tillbaka, men i större förpackning. Mjölkkola yogurten kommer att finnas som 1 liters.


Ingenting som går hem hos mig, jag tycker den är alldeles för söt och sliskig. Men finns säkert en marknad för den ändå.

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

ÅHH!!Jag älskar lök och jag älskar chips,har dom kommit ut nu!? =)



Ante ska sälja från sin broccoli på jobbet (Granngården) på lördag,så om du har möjlighet kan du väl kika förbi där,annars finns det hemma hos oss! =)



Kram!

2011-09-06 | 17:48:44
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback