2011-09-03 | 06:30:49

Problem.

Har haft lite problem med att komma in på blogg.se därav den ofrivillig frånvaron.
Ska snart iväg och jobba, och gode så trött måste jag erkänna. Ändå blev det inte en sån sen kväll igår.

I övrigt så har jag en hel kreativa ideer som flödar. Tyvärr ingen direkt länkad till min framtid som hälsovägledare, hehe men de kanske kommer.
Nä dags att gå.

Hoppas ni får en fin lördag !!



Btw så var Cecilia Frode in o handlade av mig för någon dag sedan. Måste erkänna att jag blev dock inte speciellt "star-struck". ;)
Bild. Posh24.se

Kommentarer
mwiklund - fotoblogg skrev:

När har det varit fel på blogg.se? :o

2011-09-03 | 07:41:01
URL: http://tiepnajjs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback