2011-09-21 | 19:27:02

Roll over Beethoven.

Att börja dagen i skogen var en riktig höjdare !!
När vi kom fram till Heden så hade det slutat regna och jag tror tom att solen sken igenom molnen några gånger.
Jag måste säga att jag blev helt förälskad i Ida-Maris varghund Beethoven !! Vilken underbar hund, och vilken härlig ras. Han var ju stor som en mindre ponny och vilket härligt steg han hade.
Tyvärr tog jag inga bilder, men vi ska iväg på måndag igen, då ni.
Diesel spårade betydligt bättre än i söndags. Även om det gick fort så var han mer koncentrerad och använde näsan riktigt bra. Sårlegan som jag hade gjort sket han fullkomlig i, kanske för att jag inte hade några krossade lungor eller mosade tarmar där i. ;). Jag är nöjd med min lilla kille som för första gången fick prova att starta med en ruta istället för ett uppspark. Allt enligt de nya reglerna. Det gick super.

Jag är nöjd, hunden är nöjd. Inte illa för en regntung onsdag.



Nu ska jag se första avsnittet på säsong tre av Glee.

Kommentarer
Sanna skrev:

Så mysigt med hund !!

Saknar att ha det , men tiden finns inte riktigt just nu ;)

Hoppas att du får en mysig kväll framför tv nu

KRAM

2011-09-21 | 20:32:53
URL: http://sannaslillasida.blogspot.com/
Malla skrev:

det regnar så inni norden ju. Skönt, då slipper man vara ute :P

Förlåt att jag är kass på att kommentera, jag hinner bara inte med varje dag!

2011-09-21 | 21:42:20
URL: http://www.monstermalla.se
Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪ skrev:

sv: mycket bra tips! jag håller med, och musiken är jätteviktig för mig! =) <3

2011-09-21 | 22:09:19
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback