2011-09-28 | 11:05:55

Smör säljes.

Jag blev lite smått chockad när jag öppnade mina blå och kollade på klockan i taket.
13.18 !!
Shit alltså, jag har ju sovit bort hela dagen. Sen insåg jag att förmodligen gick klockan fel, det var ju ett stort strömavbrott i stan igår. Och mkt riktigt hon var bara strax efter nio, så jag kunde pusta ut.
Strömavbrottet igår inträffade runt tio i åtta, när jag var på jobbet och vi höll på som bäst med att packa upp varor. Det blev helt svart i hela butiken så när på några nödljus. Lite creepy, men ganska mysigt ändå. Och tyst blev det !! Så tyst att vi mejerister var tvungen att sjunga lite. ;).

Idag börjar jag inte förrän 16.15, då alla andra går hem. =). Synd bara att det regnar så mkt ute, jag hade planer på en lång och härlig höstpromenad. Jag får helt enkelt pyssla lite här hemma istället.

Sen måste jag bara upplysa er om en auktion på Trader som en kollega berättade om. Adam Alsing säljer bort vad han säger är "Sveriges sista smörpaket". 10 st pkt och summarn är uppe i över TRE TUSEN !!
Alltså hallå !!
Kom in på Coop och köp ett paket för 27,90 istället. Och vi fick då en massa igår, så slut smör verkar det då inte vara i Sverige.
Här kan ni gå in och se auktionen: http://www.tradera.com/Sveriges-sista-smor-auktion_340139_140450182




Go morron !!

Kommentarer
Petra skrev:

haha slut smör. det låter ju helt galet. :) märkte av strömavbrottet innan jag for på jobbet. kallt kaffe och kissa i mörker. ingen bra start! :P har du sett att jag utmanar dig i min blogg? :)

2011-09-28 | 12:49:12
URL: http://frokenpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback