2011-09-10 | 09:34:40

Mysväder.

God morgon !!
Här är jag mer död än levande om jag ska vara ärlig. Har legat i princip hela natten för att lyssna om nån av vovvarna skulle börja må illa och behöva gå ut. Tur att kunderna är van att se mitt ikke så vackra jag.
En av down sides med att ha hund är morgonturen. Och jag har varit ritkigt bortskämd där. Eller egentligen är det inte alls någon dow side, bara när man ska iväg på jobbet från morgon. Idag klev jag upp lite extra tidigt också för att hinna gå en lite längre prommis. Blir bara en kort på lunchen idag och så fick de en chans att göra av sig ifall de mådde lite illa.
Dock lämnade Lilleman maten på morgonen, eller mat och mat. Riset vilket jag kan förstå. Till saker hör att han aldrig lämnar nåt !! Eskil som istället brukar matvägra åt upp bådas. =).

Ute regnar det och är grått. Hade varit en perfekt dag att sitta in, glo på serier, surfa runt på lite hemsidor och så. Men istället ska jag gå iväg och tjäna pengar. Och eftersom jag åker till Stockholm om en månad så är det helt perfekt med nalta peniga.

    
      Malene Birger.                                      Carin Wester.                   Hilfiger Denim.

Jag skulle gärna krypa i någon av dessa och gotta ner mig i soffan. Samtliga finns hos Nelly.



Ha en underbar lördag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback