2011-09-17 | 12:05:40

Talking to myself.

Igår jobbade jag, kom hem, åkte iväg för att vara lite social, åkte hem för att vara osocial och sen gick jag och la mig.

Idag vaknade jag till en kylig men solig dag.
Tänk vad lite sol kan göra för humöret alltså !!
Jag har varit ute en sväng i den friska luften och kom hem med ett ben var åt mina monster. De ligger ute på balkongen och gottar sig nu.
Själv sitter jag jag i solen och dricker mitt morgonT.

Igår på jobbet så satt vi några stycken och pratade i lunchrummet. Och efter ett tag så märker jag att jag och en kollega delar samma åsikter, brinner för samma saker och delar en del intressen. Det var nästan som att sitta och prata med sig själv. =).

Blir nog skogen idag. Pappa har åkt o fiskat och jag tror jag och pojkarna ska göra ett besök. Finns ingenting bättre för själen än lite skog och mark !!


Kommentarer
Tove skrev:

Den där känslan man får av att prata med någon som verkligen tycker exakt som man själv är grym! Såna personer borde det finnas fler av helt enkelt ;-) Hurra för sol också! Kram, hoppas att du har en ritkigt bra dag!

2011-09-17 | 18:38:33
URL: http://www.trollflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback