2011-09-29 | 13:10:31

Ny phone behövs.

Det är tyvärr bara att inse, jag behöver köpa en ny mobil.
Vill inte alls byta, men min kära BlackBerry sjunger på sista versen.
Så nu är den stora frågan vad för telefon jag ska köpa.
En Iphone har jag länge vägrat, mest bara för att alla har den och jag är ju inte som alla andra, hehe.
Men jag har bott ihop med en i många år och jag måste säga att det är ju en bra telefon, som har det mesta jag behöver. Wordfeud, spotify, FB och nu även en app till blogg.se.
O just ja, den går ju även att ringa med !!



Om någon av mina läsare har tips på telefoner som ni tycker är lika bra/bättre än Ajfånen så får ni gärna plita ner en kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback