2012-04-21 | 08:36:22

Åssit och inge.

En Jenny som är upp lite förtidigt, och en snö som vägrar sluta falla.
En Eskil som kräktes i natt och en Jenny som fryser.

Ingen idé att längre kommentera det vita som kommer ner. Det kommer liksom ändå.
Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra med tiden innan jag börjar jobba, kroppen är seg och tung. Frisyren är rufsig och ögonen små. Hundarna har redan fått sitt, och jag känner inte för någon långpromenad i detta vädret, det får pappa fixa senare idag, mohahahhaha.

Ska se om det är någon annan bloggare som har vaknat och skrivit ett mkt mera intressant inlägg än detta.

It´s Saturday folks !!




Kommentarer
Fia fit skrev:

Nu måååste det bli vår!!!

2012-04-21 | 17:34:32
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback