2012-04-27 | 21:34:36

Filmer.

Den dan har bara försvunnit känns det som. Inte att jag har varit stressad, förutom den vanliga löningsfredagsstressen, men *poff* så var ju klockan halv tio.
Jag tyckte det var lite underligt när jag satte mig i soffan och det gick en massa vettiga filmer på TV. Tyckte att det var lite tidigt på dagen för så nya filmer, det visade sig ju att klockan då var halv nio. Men jag har varit igång hela dagen, och sånt gillas. Jag gillar att vara i farten och ha ett fullt schema. Nu är jag sådär härligt trött i kroppen, ni vet efter det att man har gjort saker, och inte för att man bara legat på latsidan. Hoppas bara jag får sova gott i natt.

Idag fyller älskade farmor år. Tyvärr ingen idé och ringa dit och säga grattis, hon blir nog bara med förvirrad av det. Jag saknar henne så mycket, min fina, fina farmor. Hon finns ju kvar, men ändå inte.

Ska avsluta dagen med en kopp te och lite TV. Blir att skriva lite på IKEA-listan, ska bli så nice.
Hoppas ni har haft en härlig fredag !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback