2012-04-20 | 20:30:44

Fredag.

Fredag och kväll, alltså fredagskväll.
För många är det slutet på en lång arbetsvecka och när fredagen kommer så känns det lite extra bra. Fredagsmyset plockas fram och man har inga måsten.
Själv jobbar jag hela helgen, så för mig är det inte direkt "helg". Det känns dock inte alls så farligt, helg betyder bra med pengar i fickan, samt roligt folk att jobba med. Lite surt känns det att jag missar vår första träningsmatch i morgon, hade tänkt vara där och heja som en tok, men jag får ta igen det på lagfesten senare på kvällen.
Jag har dock tänkt mig lite fredagsmys jag med, en stor kopp te och lite hästhoppning blir det här på Aronsgatan
Inte helt fel inte.

Hur fredagsmyser ni då ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback