2012-04-17 | 11:31:16

Grumpy.

Men jo, humöret är fortfarande dåligt och jag känner mig som en litet åskmoln där jag går runt. Förutom morgonens dåliga nyheter så har saker och ting fortsatt komma på löpande band, som för att reta upp mig lite extra. Jag har dock turen att ha världens bästa, och galnaste kollegor. Så tackvare Gardin-Linda, Kak-Jenni och Kuttis Grahn så har min morgon ändå varit fylld med skratt och glada miner.

Nu funderar jag dock på att gå och dra täcket över huvudet en stund. Ska iväg på hockey ikväll, så det kan nog vara bra om jag försöker sova bort mitt dåliga humör.


Kommentarer
T skrev:

Nu gissar jag att humöret är bättre efter den fina uppvisningen på isen!!

2012-04-17 | 22:28:55
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback