2012-04-02 | 14:32:00

Smartare ??

Jag har beslutat mig att följa ett löp-schema (i mina öron låter det som ngt helt annat) i vår. Detta för att jag alltid, nej jag lär mig aldrig, gör samma sak när jag återupptar löpningen.
Jag går ut full av energi och vilja, springer varje gång tills jag knappt orkar ta mig hem, jag tränar flera dagar på raken på exakt samma sätt. Det slutar alltid med en kropp som ger upp, och ett huvud som inte vill längre. Därför tänkte jag försöka vara lite smart denna gången och ta det lite piano till en början, följa schemat och inte springa ihjäl mig det första jag gör.

Kan ni dock vara lite snäll och påminna mig om detta, om ni börjar se att jag barkar och springer en mil i morgon ??




Jag vill prova på känslan av att på lätta fötter springa runt en ljum sommarkväll.


Kommentarer
Sofia - ett bättre du skrev:

Vad kul med löpning! Det är ju bland den roligaste träningsformen :). Och väldigt klokt av dig att inte gå ut för hårt, det kan ju vara svårt annars precis som du skriver. Hoppas det gått bra för Vovvsen idag.

2012-04-04 | 10:10:09
URL: http://ettbattredu.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback