2012-04-18 | 13:44:23

Snön faller.

Är det bara jag som inte lyckas hålla mitt köksbord i god ordning. Jag städar, ställer i ordning och en halv dag senare så är det inte så städat längre. Posten hamnar där, telefonen, Ipaden, börsen, Ipoden osv. Varje gång jag röjer där så tänker jag för mig själv, nu Jenny ska du se till att ingenting hamnar där. Men det funkar aldrig, hips visp så ringer telefonen och jag måste lägga ner något där, och sen är det samma sak igen.

Jag har iallafall dammsugit, skurat, rensat under tvättstället, torkat lister, dansat och nu funderar jag på om jag ska unna mig ett avsnitt av Glee eller om jag ska börja röja köksbordet.


Aldrig mer än en halv dag.

Kommentarer
Malla skrev:

då är köksbänken värre för oss :) vårt bord är så litet att där FÅR man INTE lägga ngt :P

2012-04-18 | 15:43:27
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback