2012-04-12 | 19:02:06

Svett.

På lite bättre humör, kanske.
Men ok, man behöver inte vara en solros alla dagar kan jag tycka.
Just kommit in från en löptur. Det var tungt, svettigt (och jag svettas inte ofta) och det kändes som om kroppen inte satt ihop. Överkroppen svängde åt ett håll och underkroppen åt ett annat, det var faktiskt en ganska så läskig känsla.
Följer schemat än så länge, även om de har varit lite jobbigt att ta sig ut vissa dagar, som idag. Skruvade upp tempot idag, inte med flit men rundan gick fortare så jag fick ta ett ärevarv inne på innergården. Förra passet hade jag dock några steg där allt kändes toppen, det var lätt i lungor, sinne och ben. Det är det jag strävar efter.

Nu ska jag svettas lite till och sen sätta mig och se lite hockey.



Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Jamen så mycket som du har brytt dig så är du välkommen att hälsa på vilken dag som helst! =) Tänk att trots att vi inte ens känner varandra så bryr du dig mer än vissa av våra närmsta =)

2012-04-12 | 20:59:24
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
M skrev:

Jag älskar den texten och försöker verkligen tänka att så är det men det är omöjligt att leva efter, iaf för mig...

2012-04-15 | 08:00:59
URL: http://wordsofasmalltowngirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback