2012-04-13 | 21:39:05

13:de vare visst.

Jag hittade ett par skor idag, de var perfekta för ändamålet. Men tyvärr fanns de inte i min storlek, hon trodde att de fanns i 35, men ikket. Och 36:orna var förstora, skiiiiiiit. Undar om min mamma band mina fötter när jag var liten, ni vet som man gör/gjorde i Kina. Jag tror jag måste fråga henne, för så här små fötter tror jag inte det kan vara tänkt att man ska ha med min längd.
Nåja jag drog hem två tröjor istället, får se om nån får stanna.

Annars har jag varit en härlig promenad med vovvarna, sett lite Smash och besökt SI24. Blir nog inte uppe så länge, känner mig ganska trött, och då ska man faktiskt ta sig i säng.
Inte mkt mera att tillägga denna fredagen den 13:e.
Har någon råkat ut för ngt denna dan ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback