2012-04-19 | 18:04:06

Shoes for sale.

Bakre balkongdörren är öppen och där  två goa pojkar och myser. Även om det inte är särskilt varmt i luften så är det skönt med solen som skiner och frisk luft som strömmar in.
Jag har precis dammsugit och skurat (känns det igen ??), så nu luktar lägenheten citron !!

Trodde att detta skulle bli lite av loj dag. Men jag har fått mkt gjort och hunnit med att springa ute i det vackra vädret, städa som sagt, hundarna har fått sitt, jag har varit på en svettig dejt med Bee och snart börjar ju hockeyn.

En litet tips till er som funderar på att köpa nya träningsskor.
Sidan http://www.startfitness.co.uk/ har massor med olika skor och kläder, oftast för en rejält billigare penning. Vet folk som har handlat av dem och är mkt nöjda. Ett tips kan ju vara att gå in och prova skorna på en butik, så du får rätt typ och storlek, och sen klicka hem dem !!

image description
Skorna som jag köpte, som ligger på ett ordninariepris på 1600 :- här i Sverige kostar på sidan typ 650:-.

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Ja det är helt sjukt!! Han nös en gång efter jag skrev inlägget, och sen blev han sjuk. Det borde egentligen inte vara möjigt!! =)

2012-04-19 | 20:04:07
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback