2012-04-24 | 19:19:15

How many days.

Bara tisdag ??!!
Med alla ups and downs, känslostormar, tankar och oro, så känns det som om det åteminstone borde vara torsdag, nä rent söndag.
Mötet som skulle ge besked, ge ett svar, gav bara mest troligt och förhoppningsvis. Så nu väntar minst en vecka till med frågor, funderingar och oro.
Hade tänkt träna idag, men det känns redan som om jag gått tjugo ronder i boxning. Även om jag vet att träning är bra på så många sätt när man tappat energin, så tror jag att jag tar och vilar ikväll.
Lägenheten behöver städas, jag behöver skrubbas, kläder som behöver tvättas, skåpar som behöver rensas och jag tror faktiskt det finns en och annan påskkyckling framme.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback