2012-08-23 | 12:10:21

I´m not ready.

Jag tycker Jennie beskriver väldigt bra hur jag just nu känner inför det faktum att sommaren är till ända.
Jag brukar faktiskt gillar när hösten kommer, färgerna skiftar, man får kura ihop sig under en filt och mysa. Inte så många måsten att vara ute om vädret är fint. Sen efter hösten kommer vintern, och med vintern kommer julen, som jag älskar.
Men i år känner jag inte så. Jag är inte klar med sommaren, den kom och gick och jag sitter fortfarande kvar och väntar på den. Kanske är det för att jag njutit av den i år på ett annat sätt än på länge. Jag vill ha fler ljusa, varma kvällar/nätter. Fler tillfällen att spela minigolf, ha picknick, vara ute.
Jag är helt enkelt inte redo för mörket och kyla.
 
Idag är det dock väldigt tydligt att hösten snart tagit över. Det är grått, blåsigt och ganska så kallt ute.
Dagen startade ändå väldigt bra, jag och pojkarna åkte ut till Heden för att springa av oss lite. De sprang mest, men matte hon kan också.
Nu blir det lite te, och ladda inför kvällens jobb.
 
 
 
 

Kommentarer
Jennie och Norah skrev:

Borde ha svarat dig i detta inlägg istället =)
Tror man känner så för att sommaren har varit som den har varit, lite halvkass! Men tiden går fort, snart äre sommar igen ;)

2012-08-23 | 22:02:03
URL: http://www.jennieohlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback