2012-08-07 | 23:58:04

Last.

Sista semesterveckan och jag försöker verkligen att inte stressa upp mig över det. Försöker ta det piano och göra saker som jag VILL göra, inte som jag känner att jag MÅSTE. Nolia har dragit igång här i stan och jag har hunnit med en sväng med mor och far. Fler gånger lär det bli, gillar att gå runt på mässor, inspireras av andra och kanske köpa något roligt. Nä nu ska jag sluta svammla och kanske lägga mig, eller så kanske jag ser några fler avsnitt av Hart of Dixie, en serie som jag upptäckte idag och fell in love with.


Kommentarer
Jennie skrev:

Era tummar och tassar hjälpte bra - 12 timmar senare kom han! =))

2012-08-08 | 20:34:55
URL: http://jennieohlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback